خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/10 - 15:59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین زاده:

آغاز عملیات ساخت شهرک صنعتی جویم/ مشکلات آب تا دهه فجر حل می‌شود

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ساخت جاده جهرم - جویم - لار پیشرفت ۵ برابری داشته است، از آغاز عملیات ساخت شهرک صنعتی جویم و حل مشکلات آب این منطقه تا دهه فجر خبر داد.

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به سفر استاندار فارس به شهرستان جویم، اظهار کرد: در جلسه شورای اداری شهرستان مهمترین درخواست‌های مردم جویم مطرح شد و خواستار پیگیری و اجرایی شدن آن ها شدیم.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتقای سیاسی جویم یک اتفاق بی‌بدیل در تاریخ سیاسی اجتماعی است، افزود: امید است با برنامه‌ریزی، نیازهای حیاتی و اولیه جویم تامین شود و محرومیت از چهره این شهرستان زدوده شود.

وی ادامه داد: استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی از بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی جویم و فاز نخست طرح نهضت ملی مسکن بازدید کردند و کلنگ ساخت شهرک صنعتی را به زمین زدند. برپایی میز ملاقات مردمی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه‌های این سفر به شهرستان جویم بود.

حسین زاده اضافه کرد: سفر استاندار به جویم و جلسه شورای اداری این شهرستان مصوباتی هم داشت که مهمترین آن‌ها عبارتند از، بهره‌برداری ۱۰ کیلومتر از جاده جهرم - جویم - لار در دهه فجر و بهره‌برداری از کل مسیر در هفته دولت سال آینده، احداث مجتمع اداری جویم و استقرار اداره ورزش و جوانان در جویم.

وی تصریح کرد: همچنین مصوب شد ۱۰ کیلومتر از شبکه آب جویم تا دهه فجر اصلاح، مشکلات متقاضیان دریافت تسهیلات جهاد کشاورزی مرتفع، بیمارستان ۳۲ تختخوابی جویم تکمیل شود، باجه بانک مسکن از ابتدای خرداد آغاز به کار کند و پیگیری‌ها برای اختصاص کد ماده ۲۳ به جاده جویم - هرم - خرم‌دره صورت بگیرد./

پایان پیام

  • کد خبر : 377832
کلمات کلیدی
احسان کاظم زاده نظری
خبرنگار

احسان کاظم زاده نظری

آخرین اخبار